ZWROTY:
W związku z tym, że towar zostanie wyprodukowany na specjalne zamówienie klienta, nie ma możliwości zwrotu produktu korzystając z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni !*
*ta informacja jest widoczna pod ofertą każdego produktu.
REKLAMACJE:
Zakupiony produkt nie jest kompletny? Ma wady fabryczne? Został uszkodzony przy transporcie lub podczas użytkowania?
Wyślij nam formularz reklamacyjny, a zaraz po jego otrzymaniu podejmiemy kroki w celu jej rozwiązania.
Jak złożyć reklamację? Instrukcja krok, po kroku:
1. Pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY. (format pozwala na edycję w programie Word lub OpenOffice)
2. Wypełnij wszystkie pola i zapisz go.
3. Na adres prześlij nam gotowy formularz.
Pamiętaj o dołączeniu zdjęć uszkodzonego produktu do swojej wiadomości.
4. W możliwie najkrótszym czasie rozpatrzymy Twoją reklamację. Informację o aktualnym etapie reklamacji prześlemy mailem na adres podany w formularzu.